Betalen en verzenden

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst kun je kiezen voor verschillende betaalopties.

Betalen via Ideal

Dit is de eenvoudigste manier, aangezien je direct het gehele bestelmenu controleert en doorloopt.

Betalen via Directe bankoverschrijving

Je kunt jouw bestelling ook plaatsen en dan zelf via jouw eigen bankrekening de betaling aan ons overmaken. Je ontvangt bericht via e-mail zodra wij de betaling hebben ontvangen. Let er wel op dat het bedrag uiterlijk binnen 3 werkdagen op onze rekening dient te staan, anders wordt de bestelling door ons geannuleerd.

Betalen via PayPal

Heb je een PayPal account, dan kun je jouw bestelling ook betalen via jouw eigen account. Via PayPal is het ook mogelijk een deelbetaling van 50% voorafgaande aan de bestelling te verrichten. Het restant, 50% zal vervolgens na ontvangst van jouw bestelling dienen te worden voldaan.

Klarna (achteraf betalen)

Met Klarna ontvang je eerst de producten thuis. Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail de factuur met instructies hoe je betaalt. Je hebt dan 14 dagen om de factuur te voldoen. Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna € 13,50 aanmaningskosten in rekening brengen. Let op: op basis van je gegevens vindt een krediet check plaats om te kijken of je in aanmerking komt om met Klarna te betalen. Lukt het de eerste keer niet, controleer nog een keer je gegevens en probeer het nog een keer. Word je onverhoopt toch geweigerd door Klarna, kies dan een van de alternatieve betaalmethoden. Om gebruik te maken van Klarna moet je 18 jaar of ouder zijn en ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna.

Buitenlandse betalingsmogelijkheden via Mollie

Eenvoudig via jouw eigen betaalmethode jouw bestelling voldoen met de betaalmogelijkheden van de buitenlandse partners, zoals:

  • Bancontact/MisterCash,
  • KBC/CBC en
  • Sofort Banking.
VERZENDINFORMATIE

De levertijd van jouw bestelling varieert van ca. 5-7 werkdagen. Dit is afhankelijk van het bestelmoment van het door jouw gekozen product. Het komt erop neer dat het moment van bestellen en de goedkeuring op de eventuele drukproef bepaalt wanneer je jouw product in huis kunt hebben. Zoals aangegeven kan dit tussen de 5 – 7 werkdagen zijn.

Bijvoorbeeld

Je bestelt een fotobehang op vrijdag, dan ontvang je van ons via e-mail een digitale drukproef. Daarna geef je de drukproef op maandag akkoord. Jouw bestelling wordt ingepland voor productie in deze betreffende week en op de maandag erna verzonden.

Een ander voorbeeld

Je bestelt een deursticker met eigen foto op dinsdag. Je ontvangt van ons een digitale drukproef. Je geeft deze op woensdag akkoord. De bestelling wordt nog voor dezelfde week ingepland en de maandag erna verzonden.

Zijn er (onvoorziene) omstandigheden, dan brengen wij je daarvan via het toezenden van een e-mailbericht op de hoogte.

Verzending binnen Nederland

Voor de verzending maken wij gebruik van de services van MyParcel, PostNL en UPS of TNT

  • Brievenbus pakketje binnen Nederland: € 4,15 per bestelling.
  • Pakketten binnen Nederland bedraagt het verzendtarief: € 7,50 per bestelling (met uitzondering van pakketten groter dan 170 cm, zie informatie bij grote pakketten).
Grote pakketten

Pakketten breder dan 170 cm. worden via een speciaal XXL transport verzonden. De levertijd is vanwege dit transport ca. 2 dagen langer, ca. 7-9 werkdagen.

Verzekerd verzenden?

Voor de standaard pakketten binnen Nederland kun je kiezen om deze verzekerd te laten verzenden. Het komt namelijk helaas wel eens voor dat er door het transport iets beschadigd raakt. Wil je meer zekerheid dat jouw pakket bij beschadiging van en door het transport vergoed wordt, dan adviseren wij om voor verzekerde verzending te kiezen. De kosten voor de verzekerde verzending tot een bedrag van € 350 bedragen € 18,25 per zending. Uiteraard verpakken wij het product zo goed mogelijk en met zorg.

Op welk adres?

Standaard maken wij voor pakketten binnen Nederland een verzendlabel aan waarin wij aangeven dat het pakket alleen bij jou afgegeven mag worden en voorzien van een handtekening, dit is extra service die wij aanbieden om te voorkomen dat het pakket zoek raakt of niet op de bestemming terecht komt. Voor pakketten buiten Nederland is dit helaas nog niet mogelijk.

Pakketzending buiten Nederland

Voor pakketten buiten Nederland* (*<100 x 70 x 58 cm) gelden de volgende verzendtarieven per bestelling:

  • België en Duitsland € 9,- per zending.
  • Denemarken| Frankrijk | Italië | Luxenburg | Oostenrijk | Spanje € 17,95 per zending.
  • Finland | Hongarije | Polen | Portugal | Slowakije | Tsjechië | Zweden: € 22,- per zending.
  • Landen buiten Europese unie of niet vermeld; verzendkosten op aanvraag.

Pakketten die buiten Nederland verzonden worden, zijn verzekerd voor een bedrag tot € 500,-

Vragen?

Heb je vragen over de levertijd, het pakket of andere vragen, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen. Wij zijn tijdens werkdagen bereikbaar via tel. (+31) 0172 230641 of via de online chat.

Onze Algemene Voorwaarden